vrijdag 15 september 2023

Toch nog wat gedaan...

 Vandaag niet meer 
echt aan de zolder
 met mijn  grote opruimklus toegekomen.


Wel was ik er net even
en kwam dit kleine stapeltje tegen.

Gekregen van  een vriendin 
die haar hobbykamer ging opschonen.

...*Ü*... 

Tja... zo gaat dat bij mij...

Maar mijn borduurstofjes liggen ergens anders...
en daar kwamen deze lapjes ook te liggen.


 Deze krat is ondertussen weer leeg
en staat al weer op zolder.

De inhoud heb ik vanochtend 
naar onze jongste gebracht.

Nog beter is het 
om meteen dezelfde dag
de weeggeefdoos weg te brengen.

Zeker wanneer je de neiging hebt
- zoals ik in het verleden -
om er weer spullen uit te halen.

.. *Ü*... 

Verder lag mijn eettafel al de hele week vol 
met allerlei op te ruimen spullen.

Die tafel is onze valkuil...
...alles wordt er opgelegd.

Die heb ik gisteren 
... na het schrijven van mijn blog...
ook nog leeggeruimd.

Daar was ik 
al met al 
een klein half uurtje zoet mee.

En  nu.. nu is het eerst weekend 
en  zijn  onze dagen 
met andere leuke zaken gevuld.

XXX

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je wilt reageren. Graag je reactie voorzien van je naam. Het kan even duren voor je reactie definitief wordt gepubliceerd op mijn blog.

Kleine stapjes...

 Deze week is er niet  veel gedaan op zolder.  De boot vroeg nog wat aandacht. Maar ik ben met de kast begonnen. Zo zijn er twee vakken vrij...