zaterdag 25 februari 2023

Mijzelf motiveren...

 Vandaag is een werkje...
wat al heel lang lag te wachten...
eindelijk afgemaakt.

Een heerlijk warm vest die ik volgens mij
in de winter van 2020 ben begonnen. 

In het voorjaar van  2021 was het breien gedaan.

De panden werden aan elkaar gezet...
... de kraag/omslag werd eraan gebreid.

Maar vanaf toen bleef het liggen.

Af en toe werd het breiwerk tevoorschijn gehaald
om daarna weer net zo snel te verdwijnen.

De mouwen inzetten...
wat zag ik dáár tegen op.

Daarom heb ik een strategie bedacht.

De strategie is dat ik pas wol
 voor een nieuw projekt mag kopen
wanneer mijn bruine vest af is.

Als je zou weten hóe graag ik nog wat
warme kledingstukken zou willen breien
begrijp je dat het niet al te lang kon duren.

Vandaag was het zo ver...
én inderdaad is de vest nu af!

Maar wat heb ik mij vergist in de tijd
die daarmee gemoeid was.

Ik dacht met twee uurtjes wel klaar te zijn...
maar uiteindelijk werden dit er meer dan zes.

Met dank aan  manlief die voor de catering
en de support zorgde.

Wat ook fijn is...
er staat een hele projekttas minder 
in mijn hobbykamer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je wilt reageren. Graag je reactie voorzien van je naam. Het kan even duren voor je reactie definitief wordt gepubliceerd op mijn blog.

Kleine stapjes...

 Deze week is er niet  veel gedaan op zolder.  De boot vroeg nog wat aandacht. Maar ik ben met de kast begonnen. Zo zijn er twee vakken vrij...