donderdag 9 februari 2023

Dag 6...

 Vandaag gaan we weer vrolijk verder...
ik heb er zin in.

Vanmorgen heb ik eerst twee filmpjes gemaakt.

Één van mijn hobbykamer 
en één van de zolderkamer.

Voorlopig hou ik ze nog privé...


Later op de dag ga ik aan de slag.

Als eerste pak ik een doos met allerlei
spullen aan.

De dekens worden netjes opgevouwen...
ze wachten op een plekje in een
opbergbox met winterspullen.


Hetzelfde doe ik met de sjaals.

Verder liggen er 
zelfgemaakte poppen in de doos.

De mooiste mogen blijven...
de anderen gaan weg.

Ik geef mijzelf 1,5 maand de tijd
om dit te doen.


Dit popje mag zeker blijven...
binnenkort haar kleertjes in  orde maken...
...haar haartjes wassen 
en een mooi plekje voor haar zoeken.


Er was nog geen kwartier voorbij
dus besloot ik op zolder verder te gaan
met dit dienblad.

Allerlei spulletjes die ik hier verzameld had
na een eerdere opruimpoging.


Er werden spullen weggedaan
of ze verhuisden naar de juiste plek.

En dan heb ik gewoon een leeg dienblad!!!

Alles met elkaar ben ik vandaag
iets meer dan een half uur bezig geweest.


Ik vond er ook nog een oude Anna
met deze poezenkleertjes.


Het meeste is al gebreid
en heb ik voor nu even snel
in een plastic tasje gestopt...
maar ze krijgen een eigen doosje
om ze als WIP in te bewaren.

Ik denk dat ik een lijstje ga maken
 met projectjes die nog niet af zijn.

In de eerste kolom komen
de projectjes die ik dit jaar af wil maken
en in de tweede kolom de  projectjes voor 
de komende jaren.

Wanneer daar projectjes bijzitten 
waar ik niet blij van wordt dan
is het tijd om afscheid te nemen.

Spierballentaal...
 in de praktijk vind ik dát
dus heel lastig.

XXX

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je wilt reageren. Graag je reactie voorzien van je naam. Het kan even duren voor je reactie definitief wordt gepubliceerd op mijn blog.

Kleine stapjes...

 Deze week is er niet  veel gedaan op zolder.  De boot vroeg nog wat aandacht. Maar ik ben met de kast begonnen. Zo zijn er twee vakken vrij...