vrijdag 10 februari 2023

Dag 7...

Vandaag alleen een kwartiertje...
want mijn dag zit vol.

Wat kun je in een kwartier doen???

Nou... best nog wel veel
heb ik ontdekt.
 

Op zolder stond nog een lege krat
en die is door mij omgedoopt
tot winterbox.

De dekens en sjaals van gisteren hebben hier
een plekje gevonden.

Hier was ik gisteren niet aan toe gekomen
en het stond voor vandaag
boven aan mijn lijstje.

C H E C K

De winterbox blijft voorlopig op mijn hobbykamer staan.
Wanneer ik een sjaal of deken nodig heb
 kan ik het zo pakken.

Ergens in het voorjaar verhuist de box
naar de opbergruimte op zolder.

Daarna was het poezenprojekt van gisteren
 aan de beurt.

Daarvoor moest ik eerst
een bak leegmaken.

Het is net als het dienblad van gisteren  (klik)
zo'n verzamelbakje met van alles en nog wat.

De spullen verhuisden naar de plek
waar ze hoorden...
... een klusje van nog geen 5 minuten.

Op de zolderkamer zijn nog veel meer 
van dit soort bakjes en stapeltjes.

Allemaal uitstelgedrag.


Zo... nu hebben al die kleine breiwerkjes
een eigen plek.

In de PAX kast moet ik een klein beetje reorganiseren
zodat dit bakje er ook in past.

Met een tevreden gevoel loop ik naar beneden.

Ik ga het weekend in zonder open eindjes
en kijk terug op een meer 
dan geslaagde opruimweek.

XXX

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je wilt reageren. Graag je reactie voorzien van je naam. Het kan even duren voor je reactie definitief wordt gepubliceerd op mijn blog.

Kleine stapjes...

 Deze week is er niet  veel gedaan op zolder.  De boot vroeg nog wat aandacht. Maar ik ben met de kast begonnen. Zo zijn er twee vakken vrij...