zaterdag 7 oktober 2023

Kleine stapjes...

 Deze week is er niet 
veel gedaan op zolder. 

De boot vroeg nog wat aandacht.


Maar ik ben met de kast begonnen.

Zo zijn er twee vakken vrij gemaakt...
... en die zijn ook al weer gevuld zijn.

Mijn mandje met breirollen 
heeft er een plekje in gekregen.


En mijn dozen met oude schoolwerkjes 
hebben nu ook een vaste plek.

Er boven op 
liggen hele oude linnen theedoeken.

Mooi om zo neer te leggen...
maar ik kan er ook op borduren.

Er onder liggen 
een paar hele oude Ariadnes.


Deze stapel met hobbyboeken
gaat weg.

Niet omdat ik ze niet mooi vind...
... maar omdat er geen plek voor is.


En deze stapel tijdschriften
gaat ook weg.

Zo fijn dat de opruimmethode van Dana
zo goed bij mij past.

Spullen wegdoen zonder spijt
en/of stress.


Dit vak is voor de volgende keer.

Mijn oude agenda's...
jaren bewaard maar nu 
mogen ze weg.

Fijn om het straks te vullen
 met spullen waar ik blij van word.


Er is nog genoeg
om straks afstand van te doen. 

Volgende week hoop ik 
nog eens vier vakken 
uit te ruimen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je wilt reageren. Graag je reactie voorzien van je naam. Het kan even duren voor je reactie definitief wordt gepubliceerd op mijn blog.

Kleine stapjes...

 Deze week is er niet  veel gedaan op zolder.  De boot vroeg nog wat aandacht. Maar ik ben met de kast begonnen. Zo zijn er twee vakken vrij...